morgon + nästan frisk kanske?

Shosho, jag har haft det förjävligt i natt så ni bara vet :P
på kvällen satt jag och kollade på tv efter jag hade duschat
och jag hade fått tiiieeeep vatten i öronen och de slog lock typ

så jag fick FITT ONT i örat och jag hörde bara pulsen slå hela tiden
de kändes typ som att hela huvudet skulle spricka och ögonen ploppa ut
de va fucking hemskt, men sen tog jag en panodil och då gick de över :P

sen vaknade jag och mådde prima fast fick bara snyta mig ett antal gånger haha
druckit kaffe och ätit mackor med ägg och kaviar :D:D:D:D
haha igår så tjatade fillä och cicci på mej som fan att jag skulle komma hem till fillä
för vi skulle göra lite roliga saker och käka pizza och shiiiet, men jag orkade inte :P

sorry fillä & cicci :((((

jaojao, måste signa ut, ShAAADÅ! PUSS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0