Bagdad studio recordings

Tjena, nu har jag inte uppdaterat bloggen på länge så gör det nu.
smsade fillä igår angående inspelning och så visst gjorde vi det :)
fillä AKA magnifik kom och hämtade mig i sin epa i fjärås
han kom där med ssina "fake glasögon" haha och såg ut som en nörd

nej men han passar fan i dom jag vill med ha sådana glasögon
vilket fall så åkte vi till HH för att träffa bobby som nyss kommit från kroatien
brun som ett as va han och såg ut som en nallebjörn
han hade köpt 2 olika rizla till fillä och han blev fett glad

man kunde dra ut det hur långt man ville och det andra va fett stort haha
efter det brummade vi hem till fillä, sa hej till hans mamma och sånt.
det roliga va att fillä hade köpt ny tröja + sina glasögon
och hans mamma kommenterade mina kläder att dom va snygga
som är lixom flera år gamla haha :P

de va fett kul för fillä blev lite arg där änna ^^
vi gick in till mikrofonen och började skriva text
fast först spelade vi in party låten som snart ska bli klar för fillä
blev inte nöjd med sin vers så han får spela in den någon annan dag
annars har det varit fett hemma hos han, vi rökte lite cigg och käkade :))

sen drog vi oxå en freestyle som blev 15 minuter lång haha :P med ämnen.
sen blev klockan 5 och jag ville fan sova, men fillä satt vid datan och dygnade till 10 haha
sen log han och sov när jag vaknade och skulle hem.

jag vaknade halv 2 och skulle åka med mamma till ett möte med skolan
och jag får gå kvar i 2:an men dom kom med förslag att gå om 1:an för det blir lättare
men jag vill fan gå kvar i klassen, hatar nätverksmöten igentligen, sitta där i 2 timmar och se dum ut :s
aja idag ska jag iallafall gå och lägga mej klockan 10 eller något, skita i tvn och bara sovaaaaa !!!!

Hörs imon läsare, pusshejj <3



Teddybjörn



Bagdadstudio mick!



ÄLSKAR DEN!



Soffan jag sitter och skriver i :)



Bagdad studios pundarbord? XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0