Hoppred + hantlar :)

Hoppade hopprep igår och tränade armar bröst och axlar igår
det är sjukt jobbigt att hoppa hoppred (lol) det är bra träning :)
idag har jag träningsverk som ett jävla as, men det betyder ju
att den svaghet har lämnat kroppen så det är riktigt gött !

har inte tränat på länge så detta va riktigt gött, ska träna varannan dag nu!
träffade bobby, mohammed och anton igår med och dom VA flummiga XD
drog upp till bräckan och sen ner igen för jag ville dra hem hahaha
sen började min data dampa jag har fått feta virus i den
typ 4 trojaner som sabbar hela mitt internet så varje gång jag
går in på en site så kraschar firefox OCH explorer...

och jag blev tvär lack, hoppas det är bättre idag!
+ mitt inspelningsprogram dampar också nu när jag har virus
trojanska hästar ska utrotas !!!! jag har fan lust att döda
personer som skickar virus i länkar och på msn osv.
särskilt sånna fittor som lägger ut filer som man kan ladda ner
tex om man vill ha musik program, ps eller vad som helst
helt sjuukt! Sitter i skolan nu btw kom 20 minuter försent :(
första gången på den här terminen iallafall haha XD men har ju bara börjat

hörs sen, haaa D ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0