Feeeeesdt !!!

Shoo alla!

Igår vaknade jag rätt tidigt och åt lite frukost det regnade som fan och det suger kuk faktiskt.
Och jag tränade shuffle hela dagen och jag börjar bli bra på det nu YESS!
jag ringde fillä sen och han sa att de skulle vara kalas hemma hos honom
det hade jag glömt av helt och hållet men jag åkte hem till honom och va med och åt tårta och sånt
sen skulle vi spela in en "happy birthday låt" men vi han aldrig göra det "jag är lik promoe" inte för att skryta :P
hämtade ölen bakom huset och åkte iväg med filläs syster till centrum för att hämta jesper (mushroom)

Han hängde med och hon släppte av oss lite innan festen och vi prommenera dit haha.
när vi kommer dit så kommer putte ut som är hur "nykter" som helst och knappt kan stå
och gångjärnet, fan va biff han har blivit haha :P

Sen fortsatte kvällen och vi drack så inni helvete, sen testade jag shuffle och sånt med någon random
som hade shufflat i 1 månad eller nåt. De va faktiskt riktigt skoj igår!!!
jag tror jag drack i mig 13 öl eller nånting sen va jag på språng!
sen gick vi från festen till fjärås, sen körde mamma mig till pappa och vi satt och kötade :D








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0