Fredag

Tjo lixome , hallååe?

Idag har jag varit hemma från skolan för att jag va krasslig i halsen
jag har skaffat autotune också till mitt program, men är inte så bra på det.
Fillä kom hem till mig typ vid 12 tiden eller något så vi skrev en låt
men de blev aldrig av att vi spelade in den för han skulle hem
och jag tycker inte jag får riktig känsla hemma hos mig, jag vet inte varför?
snart kommer påven till mig också så ska vi förkröka med öööl hemma hos mig :)
de kommer bli fett, kanske krogen i kväll om jag har tuur hehehe ;D

Måste langa denna låten, min favorit nu! Helno <3




Så nu hoppas jag att ni vill att jag ska få en kanon kväll! eller? :))))))
MASSA PUSSAR FRÅN HJÄRTAT <33

Kommentarer
Postat av: Hanna

Assåw din blogg suuuuuger.

2009-10-06 @ 13:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0