Min åsikt om moderaterna

Asså när det gäller moderaterna så tycker jag inte speciellt mycket om dom.
Visst jag är ingen social demokrat men seriöst, göran persson va bättre. Så hatar jag Rainfelt eller va han heter
han lovade massa saker men nu står han där framför sina mikrofoner och
är allmänt ful och ljuger om saker, önska fan att vi hade Obama ssom statsminister
istället för Rainfelt. Kan vi inte ha en neger som leder landet istället? så vi slipper rasister också?

Så fuckat stört vårat system nu, snubbarna vill ju bara ha pengar själv och inte till folket
han hade ju sagt att han ville ha 50% av skatten som folk betalar in. Det är ju fan sjukt.
Fan va jag störde mig på det asså. Jävla plast skallar hela bunten och Rainfelt jävla bebis!
Jag stör mig så innihelvete, och jag tänker inte rösta även fast jag är 18 för jag håller inte på nåt
för att e samma skit i Sverige. Så det spelar fan ingen roll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0