Är med fillä & cecilia

Tjoo, sitter nu och kollar på tv med cicci och fillä vet jag inte vart han är :P
har haft riktigt kul iallafall, sov över här
somnade typ klockan 5-6 i morse som jag brukar göra här ;D

vi spelade in en låt men blev inte nöjda, dock gjorde vi en till haha
(sannums begravning) :P den är rätt psyko men vi menar inte det vi säger!
så jag ska la lägga ut den på youtube idag eller nåt om jag orkar

ska kanske vara med joppe och hazzla idag om dom är hemma :)
haha filmen jag kollar på nu är sjuk, sex, sex, sex och åter sexx!!
en gammal gubbe som går och vill ligga med yngre haha LOL!

Jag är bäst i världen!!!!

Hahaha vi fulade oss utanför filläs studio igår med :P

Fillä: Får jag komma in på festen?
Marcus: Nej!
Fillä: Men jag står på listan för fan
Marcus: Nej du kommer inte in, du måste besegra mej först!
Fillä: Men jag ä.....
Marcus: NEJ! stick härifrån nu!!!!
Fillä: HAHAHAHAAHAHAH

Föresten, jag tänkte köpa sånt där plåster som man har på näsan
så att man kan sova bättre på nätterna och andas göt som fan
undrar om det funkar hihi, skulle vart sjukt gött iallafall

Aja, skriver mer sen "CHAO"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0