Filmkväll med joppe och fegjim

Sho sho, satt vid datorn igår rätt länge, spelade in en test låt för att kolla ljudet
sen så ringde jag joppe och han va med hazla och jim
så jag mötte dom utanför ICA för dodm skulle köpa munches där

lite cheezeballs och dricka och lite mat så
sen drog vi till wallys och köpte en stor fet familje pizza
ssom vi käkade hemma hos jespers syrra , haha vi spelade
supersmash broos också fett kul! förutom att jim fegade hela tiden
med sina jävla fire attacker hahaha XD ett jävla bråk om det :PpPPPpppPppP

sen slängde vi på en film och den filmen va helt sjuk
har någon sett "the signal" ? den är helt sjuk i huvudet och ingen handling
så jag rekomenderar bara psykopater att kolla på skiten

allt handlade om att folk gick runt och dödade varandra och trodde dom gjorde rätt
de va typ en signal i tv:n som gjorde folk helt störda i huvudet haha XD
så dom knyppsade av folks huven och slog ihjäl varandra, ush
nog om det!

idag ska jag till kungsbacka och partajja med någraa i min klass och mer

PUSS <3


Kommentarer
Postat av: nadja

haha marcus så du har med blogg :) grymt haha

2009-08-16 @ 22:28:02
URL: http://missbunnygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0