Godmorgon eller så

Shosho,

alla gillar väl att gå upp på morgonen, bara strecka sig och sånt
det är så härligt att bara gå upp och vara halvpigg

men....

det är inte så kul att en hund hoppar rätt upp i ansiktet på mej
precis när jag öppnat ögonen, hahah :P lilla zigge
mormor och morfar kom hem till oss idag och åt frukost
anledningen vet jag inte haaha :P men jag vaknade rätt sent
så dom åkte precis när jag gick upp typ

sitter just nu och snackar vent med min bror på övervåningen
vettefan vad jag ska göra idag för det regnar och e tråkigt ://////

kommer nog bli ferre nästa helg (hoppas jag) vill supa som fan nu innan skolan h3h3

men had gött sålänge, i feeling good right now ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0