Marcus, kinnan och robin supa!

Tjotjo, whaa de va fett kul igår asså!
jag satt hemma och hade sjukt tråkigt
så ringde robin mej och frågade om jag skulle med till pizzan
så jag åkte ner till kungsbacka och träfade dom

sen drog vi bussen, så råkade robin trycka på fel haha
så buss schaffören blev sjukt arg och sa att han skulle kliva av :O
så han gjorde det dumhuvet, så han fick gå en liten bit till pizzan

när vi kom in så beställde dom 2 öl till sej själva :P
sen fick jag dricka av dom, sen lite senare så köpte dom mer och mer
sen kom kinnann ut med en hel vinflaska och ställde på bordet med 4 glas
så vi drack som fan men vinet va inte speciellt gott alltså

sen gick vi in till baren och köpte 3 shottar var och drack upp
sen drog vi till bussen men va sugna på en till, så vi sprang tillbaka
och tog en till shott haha :PPpPp fett nice va det iallafall :D
när vi kom till kungsbacka så drog vi förbi mcdonalds och kollade
och där satt typ sarah, bella, marcus och någon mer,,,
träffade hultman sen också å¨stationen innan jag skulle hem haha XD

och nu sitter jag här, blev väckt i morse av att bea kom in i mitt rum ?? :O
hon kunde inte komma hem och hon va sjukt bakfull och hade sovit lite bara XD
så hon va hemma hos mig o några timmar men nu har hon fan gått
sen ska jag ner till åsa och supa med pöjkarna där nere om det inte regnar
bara jag får tag på "SHOMAN" snart så att jag vet när jag ska åka ner och hur många det blir ute

skriver mer sen, lär ju hända något "haha"



Sup



Sup



Sup




Sup



Sup



Sup



Sup

Kommentarer
Postat av: sofiesomfan

fan vad blond du är :O haha, asså menar hårfärgen (a)

2009-08-13 @ 17:35:56
URL: http://endastsofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0