Slutat snusa och röka

Asså jag har slutat snusa och röka nu
men när det gäller snuset så vet jag inte om de håller länge
känner mig obekväm som fan utan snusen u munnen
men ciggen skiter jag i jävla skit är det fan

snussuget är inte de roligaste som finns direkt fyfan!!
sen ska jag träna också, har verkligen längtat till träning
från igår, haha såg på the voice igår att de va någon
brud som verkligen hatade kissie och alla dom storbloggarna
hahahahaha, fyfan va kul, orka att kissie reagera så starkt på det XD

Kommentarer
Postat av: Sarah

asså det är så störande med allt bloggbråk, det är typ deras liv :O wtf. Heja marcus! gött att du inte gör äckliga och farliga saker (:

2009-08-28 @ 20:14:58
URL: http://hyrenius.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0