Ut och jogga med dej!

Tjo, sitter nu hos pappa och gör ingenting
ska käka hemlagad thaimat snart och sen åka till mamma
men det jag ska göra hemma hos mamma är att dra på mig bra kläder
och dra till slingan och jogga, någon på eller? :)))))) haha

Jag gick ner i vikt, blev en smal pinne från en fet gris
nu går jag upp igen bara för att jag äter sså jävla mycket
men har slsutat med godis och sånt och håller på att bli smal igen
men nu ska jag börja jogga och "gå fort" de verkar vara en bra idé
om man vill bränna fett fortast, och det gör ju inget att springa
varannan dag eller var 3:e.

pallar inte sitta vid datorn och käka massa onyttigt
så nu blire verkligen dra ut och jogga och mamma
ska köpa ett gymkort till mig så att jag kan dra och gymma när jag vill
det kommer bli riktigt soft mAIN!

sen ska jag kanske skriva en session också och spela in
håller på att jobba på min dialekt i rappen, hatar att det blir
göteborskt hela fucking tiden!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0