Galen gubbjävel i en galen trappa

Shu shu.. Igår va en riktigt rolig dag haha, först drog jag och joppe in till kungsbacka för vi hade inget att göra
så vi träffade typ IQ robin, grekolas och liisa fiisa :) Sen drog vi och retade richard lite för han har blivit ett litet kba-mongo =)
just det vi va med janina och emelie AKA amanda L h3h3h3h3, sen drog vi med bussen hem för de va sista bussen XD

När vi kom fram så va det massa folks in tha centrum som ville gangstrah sig lite så dom stökade i bageriet, eller stökade och stökade dom satt och rökte :P så rev joppe ner en fucking clown skyllt som stog på gräsmattan vid infarten som såg för jefla ful ut... Sen gick typ alla till bänken och sööfta, och jag drog hem en snabbis för att jg skulle byta tröja..

Sen när jag kommer tillbak så är alla borta och en gubbe står och klagar hos min morsa, så jag drar dit och kollar vafan det va haha XD sen gick jag till alla andra och frågade vad som hände, gubbjäveln hade tydligen sprungit och fotat alla som va där.. Och hade sagt att joppe skulle ta upp circus saken för snart kommer polisen... men vem tror på det? haha.

Så när vi hade väntat på snuten i typ 1 timma kanske, så gick jag, joppe och några andra upp till gubben för att fråga när polisen kom.. de va typ såhär

Joppe: Min pappa vill väldigt gärna prata med polisen, han tyckte de va dumt det jag gjorde
Gubben: Stick här ifrån, och dig vill jag aldrig se här igen!!!
Joppe: Vi får la vara här om vi vill eller?
Gubben: Om du inte drar härifrån så kastar jag ner dig från räcket!
Joppe: Ska jag ta de som ett hot?
Gubben: Gör du det.

Så gick jesper ner från trappan och precis när jag vände ryggen så hörde jag att gubben skrek som en jävla gris. Fanskapet hade sparkat ner jesper från trappan så han flög ner i stålet med handen :O

Gubben: ÄR DET NÅGON SOM VILL HA MER ELLER?????!!!!!!

HELT GALET OMGOMGOMG ??!! hahahaa men sen kom snuten och så stog alla och pratade med dom och jag vettefan vad som händer nu seriöst haha :P Sen sov joppe hos mig.

PUSSPUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0