Rolig natt, rolig morgon



FJORTIS BILD PÅ MEJ :D




Shuuu bloggish, har haft sjukt kul i natt när tim sov över, först kollade vi på 2 filmer som va sjukt bra och roliga, sen somnade tim och jag höll på att dampa i sängen och typ hoppa på honom så han fick damp, sen var de dags att gå ut och pissa när jag plötligt råkade trampa på en mörda snigel :D

Jag blev typ arg och ville döda den jäveln. Så jag började elda på¨den med tims tändare men den fortsatte att krypa haha, sen försökte jag få in den i cigg paketet så att jag kunde elda upp de sen, men det gick inte heller.. Så jag hämtade vanligt toalettpapper och lät fanskapet krypa upp på den, sen rullade jag in snigeln i pappret och eldade upp det.. Men han fortsatte krypa XD

Tänkte ta bensin men mopparna stog här ute så de kan typ explodera, men jag hämtade salt och ströde över snigeln så den frätte sönder, sen tog jag en spik och hög den massa gånger, fan va sjuk jag är igentligen :P Och nu på morgonen så kallade jag tim för en fet sumobrottare så fick han damp på mej och drog ner mig i säng kanten och slog sitt egna huve i lampan haha :P

(FITTVÄDER IDAG, HAR INTE LUST ATT GÖRA NÅGONTING) plus att det har börjat rinna i min näsa, tänk om jag har svininfluensan :O

PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0