Kanske krogen idag

Sitter i skolan nu, idrotten va inställd och jag ska dra till pappa snart :)
bobby, fillä och jag har foooootat lite idag för skoj skull.
och jag är så fucking trätt på muppen jag vill ge han så mkt stryk
men han polisanmäler allting så jag lägger inte ner energi speciellt
nu när jag är myndig och kan åka in i fängelse :O


Langar några bilder här :)




Han ser ut som en waxdocka :D



Wassa !



What the fuck are you looking at?



Watch out for the raper !!!!!!



Oh shit sherlock :O



Do you got some weed? :)



Do you got roudge?



Makk-E and Majestic



Vart ska vi?



Dude, wtf is that, it looks like.... A BIG FUCKING BLUNT :O



Hiphop is not dead yet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0