Ungdomsmottagningen

Sho sho.

Förra gången skulle jag dit men jag orkade inte dra in för bussen gick fan aldrig
så idag ska jag dit med "shoman" och testa mig fan :)
sen ska jag la sitta vid datan och spela in rap
hem till pappa i mon också och de blir fett!

varit och jobbat i 2 dagar nu, kanske idag också får se!
men man tjänar ju snabba pengar på att bara trimma gräs
så det är fett chill om man tänker efter hehe :P
sitter just nu och kollar lite på flashback och softar i skolan
och väntar på att shoman ska ringa mig så vi kan dra

och en sak till, jag e fett beroende av facebook , då menar jag farmwille hahaah
ja tyckte de såg fett tråkigt ut innan men nu är det riktigt skojj hehe :D
hörs sen ja kanske skriver, eller jag KOMMER skriva

PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0