Fest med grabbarna!

shuuuze, festen va jävligt najs faktiskt... vi drog hem till hultman först och tog oss några glas och lyssnade på musik :D Sen kom emil i lönneberga... Drog ner till centrum och chilla som feeen! osoft att vi inte fick komma in utan en förälder på kalaset men tack vara shoman's jagvetinte hjälpte oss in så de va fett naaayz, jag drack la typ min vodka sen kunde jag knappt stå :P Men sen eeeeefter ett tag så kom det några fitthorungar kuksugare och skulle bråka med mej, och de va ju moget att gå på mig typ 4 mot 1 lixom.. jävlar va tufft.. de va rätt kul faktiskt menmen de hände ju inget som vanligt så de va ju lite mindre roligtt haha ;D

Sen typ vinglade vi iväg morsan skulle hämta mig och texas för vi skulle hem,, haha och vi blev jagade av något jävla böggäng jag vette fan shoman började springa och alla så jag hängde efter men vettefan varför :P jaojao så va vi framm så kom morsan , sen decka dirrrr när jag kom hem ahaha :P full på morgonen med fyfan äckligt XD fast nu sitter jag här och mår PRIMA fint asså funderar på att slurka upp mitt sista ikväll eller inte :P

Jag ska föresten til Fillä och spela in min låt nu som jag har velat i flera veckor de kommer bli fedt nice asså! :D

PEACE ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0