Kött, potatis & löksås!



Mmmmmmh!! Pappas goda mat fyfan va gött det va, griskött och potatis.. Man ska inte tala om löksåsen... Nu är jag sjukt mätt och fudnerar på att dra och duscha, dricker saft gjord av persika de e gott! ;) Haha lillebror kollade in i tvn som om han hade sett ett spöke haha :P Han är för söt och go min lillebror, älskar honom grovt mycket och kommer fan skydda han även om jag blir 90 år gammal :) Lilla hampus är guld värd för mig (L)

Fan känns som att jag behöver skriva någon låt men jag vet inte vad jag ska skriva om, trött på skryt och sånt, vill skriva något riktigt... Apropå riktigt så har jag SJUKT  svårt att skriva just det ordet, jag vet inte varför de e hel knäpp XD

Jag lider inte av dysleksi heller men jag fattar inte varför just "riktigt" kommer i klämm, okej nog om det ska inte trötta ut mej på det haha :P

Kommentarer
Postat av: jossan

akta så du inte fiser nurå när du har ätit löksås :)

2009-07-21 @ 21:46:14
URL: http://josefineemeliemaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0