LÖRDAG :)

Sho sho, sitter hemma hos pappa nu och spelar lite Quake2 och khanwars, fedt kul.. Men det som är mindre kul är att jag inte kan komma på philips lokalferre :( Tråkigt värre lixom"

Men har iaf hjälpt pappa att skruva upp kom-radio antennen som sitter uppe nu stadigt och fint..
Blir la inte så mycket ikväll mest "g4ming night" och de ska bli gött som fan :D

Dricka coca-cola och äta grillchips "mmmhhhh" haha.
Och jag har fan skalat potatis idag också haha, har jag inte gjort på flera år faktiskt :P
min bror sitter och säger att jag skriver bögigt för han e bög själv. Inte för att jag har emot alla bögar men när det gäller han :)

Skriver mer sen PUSSPUSS <3


Kommentarer
Postat av: Sarah

det var längesen du! allt är väl ok med mig, själv då? Olikt dig att börja blogga haha. Vad ska du göra sedan när skolan börjar då? :)

2009-07-27 @ 15:19:14
URL: http://hyrenius.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0