Michael Jackson R.I.P

Han var ingen pedofil, får man inte gilla barn eller?Jag kanske är lite sent ute nu men bättre sent än aldrig. Fattar inte varför alla säger att han är en pedofil, om han skulle varit pedofil SOM HAN INTE ÄR så är fortfarande hans musik bra och han fortfarande "The king of pop" Jag hatar folk som typ på BDB som snackar skit BARA för att göra folk upprörda asså det är så jävla omoget! Visst jag kanske inte har lyssnat på MJ hela mitt liv men de finns låtar som jag tycker är fett bra.. Och alla snackar om att han är en ful vit neger. Så störande på något vis.. Och hur vet ni att barnen som skvallrade inte bara ville ha pengar? Dom kanske bara ljög.. Jag tycker folk ska sluta tro på saker som media skriver? Haha så jävla löjligt.. och ja skiter fullständigt va ni tycker om det ja skriver just nu för jag är fan ärlig. Vila i frid MJ! <3 BTW, denna videon är rätt fet :D http://www.youtube.com/watch?v=-0c1LkjS3KM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0