MIN KÄRLEK!

Shosho, alla vet ju att kärleken är det bästa som finns, kärlek är nästan magiskt enligt mig själv.
Men det är sså att jag har aldrig upplevt riktig alltså då menar jag RIKTIG kärlek.. Jag vill vara dunder kär i någon som jag kan vara tillsammans med hur länge som helst, en härlig go tjej som är hur snäll & söt som helst.

Jag vill verkligen inte ha ett förhållande som består bara av sex. Jag vill kunna mysa hela dagarna och bara vara med min söta lilla flickvän. Gå på bio, ut och käka mat och bara hålla om henne hela tiden. Jag vill verkligen vara jättekär i någon som gör mig glad och lycklig. Vissa kanske tror att jag är en idiot bara för att jag kanske är stojjig bland folk men innerst inne är jag inte så jävla "stojjig och pajjas" jag har faktiskt känslor..

Jag hoppas att jag snart träffar min egna lilla prinsessa som jag alltid viljat ha, som är med mig hela tiden.. Som gör mig glad, kärleksfull och lycklig. Som jag kan dagdrömma om hela tiden när jag är borta från henne, och hela tiden längta efter att få träffa henne, fjärillar i magen varje gång jag ser henne bara för att jag är så jävla kär.

ÄLSKA KÄRLEK! (L)

PUSSPUSS!


Kommentarer
Postat av: Quasimodo

Jag hoppas att jag snart träffar min egna lilla prinsessa som jag alltid viljat ha, som är med mig hela tiden.. Som gör mig glad, kärleksfull och lycklig.



Bög?

2009-07-25 @ 13:22:00
Postat av: tovis

awwww, så sött. hoppas jag med att du gör :)

<3

2009-07-26 @ 17:58:22
Postat av: sara

Sött! :)

2009-07-27 @ 18:27:28
URL: http://unbelievablegorgeous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0