Shushuz soetisfromkungsbacka :D

Sup? Sitter här hoss pappa, min lilla älsklingsbror sitter jag och pratar med naw, han kan snart krypa.. (eller han kan redan) men snart gå menar jag :P

Sopha sitter och leker med bebbbbeeeen h3h3h3h33h, funderar på att spela ngt på datorn eller göra något som är roligare än att bara sitta här..

+ Jag vågar fan inte längre dra till kungsbacka för att svininfluensan har snart dödat en person som typ bara andas i en plast lunga eller vafan de heter :O Jävligt läskigt, är sveninfluensan nya PESTEN eller? Vafan.. orka sitte och vara orolig :P

Haaaaaaaaa D!

Kommentarer
Postat av: Anonym

VARFÖR INTE BARA SUDDA BORT DET MED KRYPA OCH ÄNDRA DET TILL GÅ?!?!?!?!?!?! Det är väl bara för att du har haft sex med en och en halv person xD <33 pusspuss!

2009-07-21 @ 18:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0