Soft hemma hos Fillä!

Shosho, har varit hemma hos fillä sen lördag.. De va soft som fan , cecilia va också där! De första vi gjorde va att äta mat hihihihi, sen drog vi inte till micken och bombade en låt!! :D Sen softade vi och rökte vattenpipa.. gick in i studion igen och skrev en session som är snart klar med ;)

Sen låg och kollade tv till klockan halv 6 för jag kunde inte somna sen sov jag till 1 och har varit dötrött hela fucking dagen XD Fast vi har hunnit med en hel del på 1½ dag :D 2 låtar och 1 musik video det är fett nice asså! :D:D:D och nu sitter jag här och ska snart dra ut, va med joppe eller ngt haha :P

Har förästen låten här och jag kommer länka en youtube film på bloggish oxå för denna kommer gå ut och bli gammal :P

http://www.speedyshare.com/164579881.html Lägg en comment plzz!

PUSSPUSS :D Här är låten vi gjorde :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0